Despre noi

SEO + workaholic = SEOholic

Cine suntem?

Sălăgean Andreea & Sandu Dîcã

Puteti afla mai multe despre noi dand click pe nume, se vor deschide profilele noastre de LinkedIn.

Suntem vizionari…

Care este viziunea noastra?

Viziunea noastra este ca prin educarea antreprenorilor, vom ajunge in momentul in care acestia vor fi pregatiti sa investeasca intr-un site, sa se consulta mai intai cu un specialist SEO care sa ii ajute sa aiba o vizibilitate cat mai buna in Google.

Avem o misiune clara!

Care este misiunea noastra?

Misiunea noastra e sa ajutam 100 de antreprenori sa ajunga pe prima pagina din Google cu site-urilor lor, avand targhetate cuvinte cheie relevante pentru afacerile lor.

Suntem ghidati de urmatoarele valori…

Care sunt valorile noastre?

1. Educatie

Suntem intr-un domeniu ce este intr-o continua schimbare , cu scopul de a oferi ce e mai bun pentru utilizatori, o experienta mai buna, mai multa valoare si nu numai.

Regulile nu le facem noi, ci Google!

Mai mult decat atat, ca si antreprenori este esential studiul si educatia continua, nu doar in domeniul in care activezi!

2. Excelenta

Livram pasiune la cote maxime la cele mai inalte standarde!

Actionam ca sa va propulsam afacerea acolo unde ii este locul : pe prima pagina din Google!

3. Etica

Urmarim recomandarile celor de Google si le implementam fara a aplica alte metode care nu rezoneaza cu indicatiile acestora.

Astfel, nu va trebui sa va faceti griji ca site-ul dvs. ar putea fi vreodata penalizat!

Ce mai e si SEO ăsta?

Ce este un SEO?

Este o persoana care are cunostiinte de optimizare a site-urilor pentru motoarele de cautare. (Google, Bing, AOL, etc.)

Pe scurt, aceste cunostiinte includ metode prin care un site poate sa obtina vizibilitate organica.

Adica sa ajunga pe prima pagina/primele pozitii din motorul de cautare respectiv, atunci cand un utilizator cauta produsele sau serviciile pe care doreste sa le vanda.

 Specialist in ce?!

Ce inseamna SEO Specialist?

Specialist SEO inseamna o persoana care cunoaste foarte bine domeniul SEO si are cunostiintele necesare pentru a obtine vizibilitate organica (nu platita, prin Google Ads, ci naturala) in motoarele de cautare (Bing, Google, AOL, etc.).

Care e povestea SEOholic?

De ce facem asta si nu altceva (sau de toate)?

Chiar daca, in tot acest timp am avut ocazia sa ne intersectam cu alte metode de promovare online, inclusiv cu stiluri de creare site-uri, am decis, de comun acord sa ne limitam la ceea ce ne pasioneaza cu adevarat.

Caci doar asa putem obtine rezultate remarcabile.

Acest aspect ne permite sa ne focusam atentia doar pe ceea ce noi simtim ca avem deja in sange.

Vreau si eu…

Cum devin SEO?

Te apuci de invatat!

Si va trebui sa aloci o gramada de timp pentru asta.

Pentru ca WWW-ul e plin de surse de informatii, iata cateva de incredere, direct de la sursa:

1.Baza este ghidul SEO pentru incepatori de la Google.

Aici sunt listate notiunile de baza si o mare parte din regulile de care trebuie sa tii cont atunci cand te apuci de optimizat un site.

2. Vezi cum functioneaza sortarea rezultatelor atunci cand se face o cautare in Google.

3. Mai apoi, un alt document important de studiat este Search Quality Evaluators Guidelines , din care, o sa intelegi ce si cum urmaresc cei de la Google la un site, la o pagina, etc.

4. Tine cont de Misiunea celor de la Google, atunci ca vrei sa iei o decizie.

Atunci cand stii care este misiunea lor, in cazul in care esti indecis cu privire la ce decizii sa iei, get back to basics :).

Dar… cat e salariul ?

Cat castiga un SEO Specialist?

Ca si in orice domeniu, castigurile sunt direct proportionale cu cunostiintele acumulate.

Asta inseamna ca, cu cat acumulezi mai multa experienta si cunostiinte, cu atat ai mai multe sanse sa obtii mai rezultate mai bune (cateodata intr-un timp mai scurt), deci implicit , castiguri mai mari.

Nu stim ce salarii sunt oferite de catre cei de pe aceasta „piata”.

Tot ce stim este ca , posibilitatile de a-ti creste castigurile de-a lungul timpului depind de (TINE):

1. timpul alocat acumularii de cunostiinte (lucrurile sunt intr-o continua schimbare);

2. experienta (Practica) pe care o acumulezi;

3. pasiunea pe care o ai pentru  acest domeniu, si nu numai!

Vrei sa faci parte din Echipa SEOholic?