Agentie SEO

Agentie ce?! Ce fel de agentie?

Ce este?

O companie care ofera servicii SEO. Daca majoritatea firmelor care ofera servicii de optimizare site-uri ofera un pachet complex de servicii de marketing online (Adwords, Social Media si altele).

Noi, cei de la SEOholic, am decis sa ramanem nisati pe ceea ce ne place si ne pasioneaza, exclusiv servicii de optimizare site in limba romana, engleza si italiana.

We are SEOholic = Addicted to SEO.

Cand se intersecteaza drumurile noastre ?

Cand sa apelezi la o agentie SEO?

  • Cand te-ai saturat sa alergi dupa clienti in offline
  • Atunci cand ai investit intr-un site si nu stie nimeni de el, deci nu ai trafic
  • Cand vrei sa vina clientii direct la „usa” ta
  • Atunci cand vrei rezultate pe termen lung
  • Atunci cand stii ca rezultatele nu o sa apara instant
  • Cand ai incercat sa-ti optimizezi site-ul de unul singur si nu stii ce sa faci mai departe
  • Cand vrei mai multi potentiali clienti in mod constant pe site-ul tau

Care-i treaba cu SEO ?

De ce SEO?

Prin serviciul de optimizare SEO, proprietarii de site-uri pot sa ajunga in prima pagina din Google. De ce ai vrea sa ajungi cu site-ul tau pe prima pagina din Google? Aproximativ 97% din romani folosesc Google atunci cand vor sa caute ceva, produse, servicii, informatii, etc.

Optimizarea pentru motoarele de căutare are ca scop creşterea traficului şi prin aceasta, creşterea vânzărilor unei afaceri online, în mod natural, organic, prin poziţionarea site-ului pe poziţii fruntaşe in motoarele de cautare (Google, Yahoo, Bing, etc).

Acest proces presupune un efort constant şi de durata care, in timp, iţi va aduce mari avantaje. Daca site-ul tau e pozitionat pe primele pozitii din Google pe cautari relevante pentru afacerea ta, persoane interesate de produsele sau serviciile tale vor veni direct pe site-ul tau.

Pentru rezultate durabile si atingerea obiectivelor, este absolut necesara o implicare activă ce presupune o cunoaştere aprofundată a afacerii online, a produselor sau a serviciilor oferite, in acelasi timp o cunoaştere profundă a consumatorilor si nu in ultimul rand al competitorilor.

Cum se optimizeaza site-ul si de ce?

Ce este SEO si ce inseamna optimizarea pentru motoarele de cautare?

SEO vine de la (Search Engine Optimization) in traducere, optimizarea unui site pentru motoarele de cautare, cel mai important dintre acestea fiind bineinteles Google.

Pe scurt, SEO inseamna toate actiunile complexe facute in site dar si in afara site-ului pentru cresterea traficului in mod natural, SEO este acel amalgam care face legatura intre site si motoarele de cautare si clienti.

Cateva detalii pe care probabil le stiti si voi 🙂

Cativa parametri de care trebuie tinut seama pe latura de optimizare in site:

Optimizare On-Page (On-Site) reprezintă una din cele mai importante faze ale procesului de optimizare pentru motoarele de cautare. Optimizarea On-Page este cea care pune bazele pentru o buna poziţionare in clasamentul motoarelor de căutare.

Mulţi tratează cu superficialitate acest proces foarte important fără de care, rezultatele organice in motoarele de cautare pe poziţii fruntaşe se vor lăsa aşteptate fara succes, motiv pentru care, aceasta trebuie tratată cu foarte mare atenţie.

Cateva dintre actiunile pe care le facem pe site-ul dvs.

Cateva din elementele esenţiale ale optimizării sunt:

1. Optimizarea Meta Title sau pe înţelesul tuturor titlurilor paginilor, cele care sunt afisate de catre motoarele de cautare. Optimizarea Meta Title-urilor este foarte importantă avand în vedere ca meta titlurile sunt cele care sunt indexate primele de motoarele de cautare si sunt cele care sunt primele vazute de vizitatori atunci cind cauta ceva pe Google.

Avind în vedere cele enunţate mai sus, este limpede ca acesta trebuie sa fie cit mai atractive, descriptive, facut in asa manieră încat sa includă keywordul paginii, toate facute de asa natură încat să indemne vizitatorul sa intre pe site.

2. Optimizarea Meta Description sau pe intelesul tuturor acel tag din pagină care este văzut de vizitator atunci cind accesează o cautare pe Google. Optimizarea Meta Description, un text relativ scurt undeva la 160 de caractere, text descriptiv care trebuie sa informeze vizitatorii ce vor gasi in acea pagina.

De preferat ca acel text să includă keywordul targetat pentru pagina respectivă, un call to action. La Optimizarea Meta Description este indicata folosirea cuvintelor gen descopera, încearcă; sunt binevenite, de asemenea cumpără acum.

În funcţie de specificul site-ului. daca este unul de ecommerce, de exemplu, introducerea cuvintelor gen reducere, discount, pot avea mari beneficii pentru o optimizare profesională a meta descrierii.

3. Optimizarea H-urilor, sau pe întelesul tuturor a titlurilor din pagina site-ului, este de asemenea un factor pe care motoarele de cautare il iau in considerare in procesul de optimizare.

Este cunoscut faptul ca Heading-urile sunt împarţite de la H1 la H6, H1 fiind cel mai important pentru motoarele de cautare. La Optimizarea H-urilor este primordial ca acestea sa fie bine gandite si structurate pe o semantica clara. Este indicat ca H1 sa fie de asa natură gindit încat sa contină keywordul principal al paginii respective.

4. Optimizarea imaginilor, este, de asemenea, parte integrantă din procesul de optimizare a unei pagini. Pentru o buna optimizare a imaginilor trebuiesc folosite url-uri SEO friendly.

Acestea trebuie sa includa keywordul paginii respective si nu numere (289365.jpg). În acelaşi timp, optimizarea imaginilor unui site presupune introducerea in alt-ul imaginilor, a unei descrieri ale imaginilor respective, avand grijă în acesta sa fie introdus keywordul respectiv intr-un mod natural si nu facut stuffing.

5. Optimizarea cuvintelor cheie , este , de asemenea, un proces important in optimizarea unei pagini. O optimizare buna si echilibrată duce la metrici bune, care, ajuta in plasarea pe locuri fruntase in clasamentul motoarelor de cautare. Este necesara verificarea permanenta a densitatii, proeminenţei keywordurilor din pagina pentru o buna optimizare.

Alte aspecte care se verifica sunt : user experience, analiza de crawling si de indexare, viteza de incarcare a site-ului pe mobil si pe descktop, se analizeaza structura categoriilor de produse, si multi alti parametri.

La partea asta nu toti se pricep… 🙂

Optimizare In afara site-ului (Optimizarea Off Page)

Optimizarea off page reprezinta totalitatea actiunilor desfasurate in afara site-ului care au ca scop cresterea autoritatii site-ului, si imbunatatirea rezultatelor in search engine results page (SERP).

Citeva din aceste actiuni sunt care fac parte din optimizarea off page: publicarea articolelor in ziare si reviste online, pe site-uri de stiri, etc.

Este important ca site-urile pe care se publica astfel de articole sa aiba autoritate si sa ajute la cresterea popularitatii site-ului catre care se face trimitere. Bineinteles, ideal este sa si primesti trafic din sursele respective, de unde ati publicati articolele respective.

Din seria… Mie ce-mi iese?

Cu ce te ajuta SEO?

Rezultatul final, si , de fapt, obiectivul principal al optimizarii site-urilor este acela de a ocupa primele pozitii pentru cautarile relevante ale afacerii respective. Prin cresterea vizibilitatii site-ului in Google, cei care cauta produsele sau serviciile dvs. vor gasi site-ul dvs.

Acest lucru inseamna ca va fi accesat direct de catre persoane interesate si pregatite sa cumpere ceea ce vindeti. Iar atata timp cat va veti pozitiona in prima pagina din Google si pe primele pozitii acesti vizitatori vor veni in mod constant, ceea ce inseamna ca veti avea mai multe vanzari si mai multi clienti!

Suna bine… Vreau si eu!

Ce trebuie sa fac daca vreau sa fac SEO la site-ul meu?

Nimic mai simplu. In funcţie de cele mentionate mai sus se face un audit al site-ului, ATENTIE ESTE GRATIS in urma căruia se elaborează un plan si o strategie cu ajutorul careia, site-ul dvs. sa obtine o vizibilitate organica cat mai mare.

In audit se face o analiză profundă a site-ului, unde, se verifică si analizează eventualele probleme care pot afecta o buna poziţionare in #motoareledecautare.

Iată citeva din acestea:

1. Robots.txt, sitemap, erori 404, viteza de incarcare, continut duplicat, eventualele probleme de design, alt-ul pe imagini, metaurile, H-urile, etc, intr-un cuvant audit-ul on-site, sau on-page.
2. Analiza backlink-urilor, ancor textele, DA (domain autority) la backlinkuri, toate in comparaţie cu primii competitori pe nisa afacerii dvs, într-un cuvant audit-ul offsite.
3. Research de cuvinte cheie pentru nisa afacerii online, cu scopul de a targheta oameni interesati de produsele/serviciile respective, pregatiti sa cumpere, deci scopul final este de a creste traficul si conversiile.

In urma acestei analize profunde facute de catre noi, ia nastere un plan de actiune, din care noi propunem (in primul rand) prioritatile, cele care in final ajuta la imbunataţirea vizibilitatii in Google.

Printre informatiile pe care le veti primi, se afla si :

1. obiectivul contractual
2. durata contractului
3. cuvintele cheie alese de comun acord
4. numarul de cautari lunare pentru fiecare cuvant cheie
5. lista de actiuni ce trebuie implementate de catre programator
6. planul de actiune ce include problemele identificate
7. prioritatile in rezolvarea problemelor site-ului
8. stabilirea bugetului, in functie de timpul alocat.

Lunar, managerul afacerii primeste un raport in care se specifica ce anume s-a facut in timpul alocat de comun acord.

Cateva dintre informatiile transmise sunt:

1. analiza comparativa a traficului
2. numarul de vizite organice
3. actiunile efectuate in luna respectiva
4. pozitiile cuvintelor cheie targhetate – de la inceputul contractului pana in prezent
5. analiza ROI (Return on Investment) – ce buget ati investit si cat ati vandut din vizitele organice
6. sugestii pentru imbunatatirea experientei utilizatorului pe site de pe dispozitive mobile
7. sugestii pentru imbunatatirea experientei utilizatorului pe site de pe desktop
8. sugestii pentru cresterea ratei de conversie
9. cuvintele cheie long tail care s-au pozitionat in prima pagina in urma optimizarii cuvintelor cheie stabilite.

Acestea sunt doar cateva dintre informatiile care sunt puse la dispozitie de catre orice agentie SEO .