Analiza SEO Gratuita

Cuprins

  1.  Ce este?
  2.  Ce afli din Audit?
  3.  Cand se face Auditul?
  4.  Cum se face?
  5.  Cat am de asteptat ca sa o primesc?
  6.  Cat costa?
  7.  Ce trebuie sa fac ca sa o primesc?

Costuri lunare : de la 250€

Ce-i cu ea?

Ce este ?

Daca vrei sa afli ce sa (mai) faci la site-ul tau ca sa iti cresti vizibilitatea in motoarele de cautare in mod organic esti in locul potrivit.

E bine de stiut faptul ca nu trebuie sa platesti absolut nici un leu pentru asta.

Chiar daca abia ai aflat de optimizarea site-urilor in motoarele de cautare, nu e niciodata tarziu sa faci un pas inainte si sa ajungi exact la clientii care cauta produsele si serviciile tale.

De ce sa pierzi timpul fugind dupa clienti prin campanii Facebook Ads si Instagram Ads (trebuie sa cunosti clientul ideal si sa il targhetezi) cand clientii pot veni direct la usa ta (direct pe site)?

Pentru ca o mare parte din clientii tai cauta informatii sau solutii la problemele lor, vrei sa fii sigur ca te afli acolo unde acestia cauta. Mai mult decat atat, iti doresti ca acestia sa apeleze la tine pentru a le rezolva problemele.

O mare parte din utilizatorii din Romania (si nu numai) folosc Google pentru asta.

Fie ca abia ai lansat site-ul sau ca tocmai ai fost penalizat, ACUM e momentul potrivit sa afli ce ai de facut mai departe.

Ca sa confirmi ce iti spune intuitia sau ca sa fii sigur ca sugestiile primite de la altii nu sunt vorbe-n vant, echipa noastra este pregatita sa iti faca un audit SEO complet si complex.

Ce informatii imi dati de fapt in auditul asta?

Ce afli din Audit?

Vei afla urmatoarele informatii:

1. Care sunt aspectele pozitive ale site-ului tau ce contribuie la pozitionarea actuala a cuvintelor cheie?
2. Care sunt cuvintele cheie relevante pentru afacerea ta si care este numarul de cautari lunare?
3. Care sunt pozitiile cuvintelor cheie propuse pentru optimizare in motorul de cautare Google?
4. Care este vizibilitatea site-ului tau in motorul de cautare in acest moment?
5. De ce nu apare site-ul pe prima pagina in Google cu toate cuvintele cheie targhetate?
6. Alte recomandari ce tin de partea de programare
7. Care este obiectivul propus pentru perioada contractuala?
8. Care sunt costurile lunare?
9. Ce informatii primesti in fiecare luna de la noi dupa inceperea optimizarii?

In ce situatii cer altii un astfel de audit?

Cand se face auditul?

In orice moment, dar, doar dupa ce site-ul este in faza finala, pregatit de “lansare”.

Auditurile facute pe site-urile incomplete (fara texte pe site, fara imagini) nu sunt complete (pentru asta am putea sa iti oferim consultanta SEO ), asa ca iti recomandam sa revii doar dupa ce esti hotarat ca site-ul tau e finalizat.

  • Oricand vrei sa afli mai multe despre cum sa castigi vizibilitate in Google
  • Cand vrei sa ai un plan de actiune pentru a-ti creste vizibilitatea organica
  • Cand ai nevoie de ajutor sa cresti site-ul in Google
  • Cand tocmai ai aflat ca site-ul e pregatit de GO Live si vrei sa ceri o parere despre ceea ce mai trebuie facut ca sa ai mai multa vizibilitate
  • Cand ai fost penalizat si nu stii ce sa faci
  • Cand observi ca ai pierdut vizibilitate organica
  • Cand descoperi ca au disparut cuvinte cheie de pe prima pagina
  • Cand nu stii ce cuvinte cheie sa alegi
  • Cand nu stii care cuvinte cheie sunt mai importante
  • Cand nu stii ce cuvinte cheie convertesc pentru afacerea ta
  • Cand nu stii cate cautari au cuvintele cheie pe care doresti sa le targhetezi
  • Cand nu stii ce sanse ai sa ajungi in prima pagina pentru un cuvant cheie
  • Cand nu stii de cat timp (aproximativ) ai nevoie pentru a-ti surclasa competitorii
  • Cand nu stii de cate backlinkuri ai nevoie sa intri in Top 10 🙂 cu un anumit cuvant cheie
  • Cand vrei sa afli mai multe pareri despre ceea ce ar trebui sa faci pe site-ul tau
  • Cand vrei o oferta de optimizare SEO site
  • Cand vrei sa stii exact de unde pornesti, unde vrei sa ajungi si cum faci asta
  • Cand vrei sa imbunatatesti experienta utilizatorului in site
  • Cand vrei sa cresti credibilitatea site-ului tau si nu stii cum
  • Cand tocmai ai aflat de SEO si habar nu ai in ce consta si ce implica
  • In orice alta situatie care nu este enumerata mai sus

Ce analizati voi de fapt?

Cum se face?

1. Verificare stare site

Pentru ca nu e acelasi lucru sa preiei un site abia lansat sau un site penalizat, verificam care este starea acestuia tinand cont de elemente On page si Off page, elemente de credibilitate, aspecte tehnice, continut, experinta utilizatorului in site si altele.

Pe langa verificarea cu “ochiul liber”, pentru a ne asigura ca nu pierdem din vedere lucruri importante, punem la treaba si alte programe care verifica in amanunt fiecare pagina a site-ului tau.

Apoi, facem un plan de actiune si intocmim (si) o lista de prioritati.

2. Research cuvinte cheie

Folosim programe profesionale pentru a identifica care sunt cuvintele cheie relevante (si care sunt folosite de utilizatori) pentru (a gasi) site-ul tau, implicit, afacerea ta.

Le propunem inspre optimizare pe cele care sunt folosite de cei mai multi dintre potentialii tai clienti pentru a-i redirectiona inspre site-ul tau, sa cumpere.

3. Competitie cuvinte cheie

Pentru ca e important ca firma ta sa se afle in mijlocul potentialilor clienti, verificam cati dintre competitorii tai targheteaza aceleasi cuvinte cheie pentru a putea estima o perioada de timp in care ii putem surclasa.

Desigur, vedem si cam de ce avem nevoie pentru a face acest lucru.

Cat dureaza toata „distractia”?

Cat am de asteptat ca sa o primesc?

Alocam timpul necesar pentru a putea investiga fiecare site (cerere) in parte. Avem nevoie de „ceva” timp pentru a parcurge pasii descrisi mai sus, asa ca da-ne te rog aproximativ 7 zile (uneori chiar si 10 zile) pentru a reveni cu un raspuns.

O agentie SEO profesionista cere acces (temporar) la contul de Google Analytics si Google Search Console, pentru a vedea ce alte „probleme” sunt identificate. In acest fel, vom putea vedea cum „stau lucrurile” si din „interior” nu doar din „exterior”.

Trebuie sa platesc ceva?

Cat costa?

Este gratuita! Nu costa nimic, dar din pacate (in multe cazuri) nu se poate face de pe o zi pe alta.

Optimizarea site-ului, in schimb, este contra cost.

Asa ca daca vrei sa implementezi sugestiile noastre si vrei ca noi sa ne ocupam de asta, vei gasi costul lunar la finalul auditului.

Pentru ca e nevoie de timp si oameni dedicati (in mod constant) proiectului tau pentru ca acesta sa aiba rezultate.

Cum fac sa aflu mai multe?

Ce trebuie sa fac ca sa o primesc?

Tot ce ai de facut este  sa ne trimiti un mail/sa ne suni.

Nu uita sa mentionezi care este linkul catre site-ul tau si un numar de telefon.

Daca crezi ca este necesar, poti include detalii despre ceea ce s-a facut anterior pe site (mai ales daca a daunat), ce cuvinte cheie s-au optimizat si asa mai departe.

In cazul in care avem nevoie de lamuriri sau de informatii suplimentare te vom contacta.